Bekijk 10 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marco kruidenberg 18-04-2023

Top

Geschreven voor: Samsung QE85QN900BT

De 85QN900B gekocht, tegen meerprijs vanwege de mijn 85QN900A die na 1 jaar kapot ging.
Zeer vergelijkbaar, maar het beeld van de 900B is VEEL beter in het beperken van blooming (Object tracking). Nauwelijks nog iets van te zien, terwijl je bij de A altijd werd afgeleid door grijze back light gebieden rondom de objecten tegen een zwarte achtergrond.

Wel de beeldinstelling aangepast!

Dynamic is belachelijk fel en kleuren kloppen niet. Standaard gaat wel, maar groen gras is nog steeds veel te hard groen.

De beste setting volgens mij is Film, met aangepaste waardes; Helderheid 33 (misschien iets minder eigenlijk, maar nu komen de explosies mooi over en is alles helder), Contrast 50, Scherpte 10. Beeldscherpte instelling auto. met de kleurtint "Warm 2" in Film, zijn de kleuren perfect.

Pluspunten

• Beeld, met Film setting en aanpassingen
  • menu werkt prima als je het door hebt
  • handige one box

Shirin 12-02-2023

Super design

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Heel tevreden van onze nieuwe Samsung QLED TV. De design is heel mooi om de TV op te hangen.

Pluspunten

• design
  • scherm kwaliteit

m*********@c******** 08-01-2023

bevalt goed

Geschreven voor: Samsung QE75QN900B

Mooie TV goed beeld, scherp mooi dun en mooie voet, makkelijk te bedienen,.

Pluspunten

• mooi
  • duidelijk
  • scherpe beelden

s*********@h********** 01-01-2023

Indrukwekkend

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

De tv bevalt echt super goed. Geluid en beeld zijn indrukwekkend. De kids zijn er uiteraard ook heel erg blij mee. Actiefilms komen tot leven.

k**********@p******** 29-12-2022

Prachtplaatje

Geschreven voor: Samsung QE85QN900BT

Gekocht, of beter gezegd moeten kopen als vervanging van een QN900A die na 1 jaar kapot was gegaan.
Qua beeld toch wel wat verbetering gezien (minder blooming) al blijft de "standaard" setting wel een tikkie fel en overdreven rood & groen soms. De "geoptimaliseerde" setting bij aflevering is veel en veel te heftig. Je moet wel even zoeken in het menu om dit uit te kunnen zetten.

Pluspunten

• beeld helderheid, contrast
  • mooi aan de muur

Minpunten

• beetje lastig menu qua beeldmodus

c******@c******** 20-12-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Heb na heel lang denken gezien het prijskaartje uiteindelijk het produkt gekocht.
Wat een mooie tv. De kleuren spatten gewoon van het scherm.
Geen spijt van de aankoop.
Als filmliefhebber een genot om van mijn 4 K en Blue ray films te genieten.

Pluspunten

• zeer scherp helder beeld

Minpunten

• geen

Gerard 19-12-2022

Een beauty

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Zeer mooi beeld en prima geluid.
Zeer platte bevestiging aan de muur.
Topproduct. Gelukkig met deze keuze.
Enige opmerking: Voorzichtigheid geboden met ophangen e.d.!
Maar als de tv dan hangt: Genieten geblazen.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Zeer plat aan de muur te monteren

Mark 08-12-2022

Wat een gave TV

Geschreven voor: Samsung QE75QN900B

Wat een goed beeld, haarscherp, snel en prima contrast. De overstap van een 4K OLED naar deze 8K TV was even spannend, maar zonder spijt. De combinatie met een Samsung Soundbar zet Q-Symphony aan en dat i echt te gek.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooie kleuren
  • Veel aansluitingen
  • Goed geluid (Atmos)

Minpunten

• Local dimming en bijna zwart beeld

Erik 24-11-2022

Een TV van absolute topkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75QN900B

Na het defect raken (door eigen schuld) van mijn vorige Samsung 4K UHD TV besloot ik voor een topmodel te gaan. 8K Dit keer en voorzien van alle features, een super dunne, bijna onzichtbare rand en een ongelofelijk mooi beeld. Het eerste apparaat had een "dode pixel" en werd zonder vragen en problemen meteen omgeruild voor een andere. Deze was helemaal perfect. Het ophangen aan de muur was een makkie door de gestandaardiseerde VESA ophanging. Slechts een dunne transparante kabel verbindt het scherm met de unit die ik in een kastje heb opgeborgen. Alle aansluitingen zitten op de unit. Zo blijven alle kabels fijn uit het zicht! Het installeren bij het eerste gebruik was eenvoudig. Stap voor stap werd ik door de keuzes geleid. De backup van de instellingen van m'n oude Samsung werden makkelijk via m'n Samsung account teruggelezen op de nieuwe TV! Handig! Het beeld is fenomenaal. Prachtig zwart en fantastische details. De kleuren spatten van het scherm af! De dynamiek in het beeld is heel erg mooi. Beter dan ik ooit in huis heb gehad. De bediening via de afstandbediening (met achterop een zonnecel om op te laden!) is razendsnel. Je springt snel door de menu's heen. Ik vind dit een super mooi en prachtig apparaat. Elk beeld is een plaatje. Het kijken naar films en series is mooier dan ooit. Ok, het is een vrij prijzig apparaat maar in mijn ogen het geld waard omdat elke minuut die ik voor dat scherm zit puur genieten is!

Pluspunten

• Geweldige beeldkwaliteit, helderheid, dynamiek
  • Erg goed geluid van ingebouwde speakers
  • Makkelijke en razendsnelle bediening
  • Prachtige extra functies (o.a Ambiance)

Minpunten

• Aan de prijzige kant, maar waar voor je geld

j****************@h********** 24-11-2022

Televisie kijken 2.0

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Een van de motivaties om deze televisie te kopen was dat hij een one-connection box heeft. Als er iets irritant is, is het wel het creëren van een kabel wirwar wat dan ook nog eens hinderlijk in het zicht ligt. Daarnaast is deze QLED echt prachtig helder ook bij invallend licht. Nog wat kort dag om iets over de lange termijn te zeggen. Afstandbediening is even wennen maar wel lekker compact. Kortom volgens mij wel één van de Samsung toppertjes.

Pluspunten

• Redelijk goed geluid voor zo'n plat toestel
  • Ook bij invallend daglicht prachtig scherp

Minpunten

• (Nog??) Geen

m****@z************ 16-11-2022

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Mooi toestel mooi beeld heel veel mogelijkheden ben er heel blij mee.
Moet wel even wennen aan afstandbediening

Pluspunten

• Lekker snel

Minpunten

• Jammer kan geen Nederlands inspreken

Andre 05-06-2022

8K Samsung

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Deze tv is een van de beste in 2022, als je van de beste beeldkwaliteit op tv wilt genieten en graag wilt kijken, dan is deze tv iets voor jou! De nieuwe processor kan snel aan wat er van gevraagd wordt en dompelt je onder in de wondere wereld van technologie van Samsung!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Scherp beeld
  • Snelle informatieverwerking

Minpunten

• Prijs

Ricky 15-05-2022

Samsung QE65QN900B

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Rustig beeld erg mooie en natuurgetrouwe kleuren
Tot op heden werkt de tv zoals ik mag verwachten
De prijs is wel wat aan de hoge kant maar dat mag je van een tv met deze kwalityd eigenlijk dan ook wel verwachten
Verder zal de tyd moeten uitwijzen of hij zijn geld ook werkelyk waard is daar wil ik op een later tydstip nog wel een keer over oordelen daar heb ik de tv te kort voor

Pluspunten

• Zeer mooi beeld
  • Plat tegen de muur plaatsen

Minpunten

• Nog niet kunnen ondekken

v***********@g******** 13-05-2022
Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Geen randen van het beeldscherm en mooi strak beeld. We hadden hiervoor een Samsung frame waar we zeer tevreden over waren, deze is nog beter.

m****@z******** 04-05-2022

Super Samsung TV

Geschreven voor: Samsung QE65QN900B

Makkelijk te bedienen TV. Super mooi beeld en wij zullen altijd bij Samsung blijven.

Pluspunten

• Beeld
  • Grootte

j************@z******* 02-05-2022

TV kijken krijgt een nieuwe dimensie

Geschreven voor: Samsung QE85QN900BT

Mijn 8 jaar oude 82" Philips (net-niet 4k) was aan vervanging toe. Na een korte selectie is mij keuze gevallen op de nieuwe lijn mini-LED TV's. Ik heb gekozen voor een mini-LED en niet voor een OLED. Ik wilde weer groot en met veel lichtopbrengst. Uiteindelijke is mijn keuze gevallen op de Samsung 8K 85". Ik kan er kort over zijn; een fantastische TV met een geweldig beeld. Zelfs je normale Ziggo beelden lijken wel een extra dimensie te krijgen. Het is de echt de volgende generatie van TV's.

Pluspunten

• Beeld
  • Kwaliteit

Minpunten

• Relatief hoge prijs